Hasznos
Szállítási módok és díjak:
Személyes átvétel raktárunkban:
A megvásárolt termékek a Carpline24 Hungary raktárában 8347 Ukk, Széchenyi utca 2. szám alatt is átvehetők, előre egyeztetett időpontban.
Telefon: 06 30/6605727
Házhoz szállítás futárszolgálattal:
Cégünk a csomagokat a GLS futárcég segítségével juttatja el a vásárlóihoz. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre kérd a csomagot, ahol a fenti időintervallumban elérhet futárunk! A csomagot otthonodon kívül akár a munkahelyedre is kérheted. A fizetés minden esetben utánvéttel történik. A futárcég a küldemény érkezése napján email-ben értesíti a megrendelőt.
A leadott megrendelések 1-2napon belül feladásra kerülnek, amennyiben minden megrendelt termék készleten van. Amennyiben valamelyik megrendelt termék nincs raktáron, abban az esetben email-ben vagy telefonon felvesszük Veled a kapcsolatot és egyeztetünk a várható kiszállítás napjáról.
A horgász kellékek (sátrak, bölcsők, ágyak, székek stb.) szállítási ideje körülbelül 1 hét!
Ha valamilyen okból a csomagot nem sikerül kiszállítani, a futár visszaszállítja a GLS depóba. Másnap a küldemény újra kiszállításra kerül. Ha a második kiszállítás is sikertelen, és a senkit nem tud elérni, ill. senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a a Carpline24 Hungary szaküzletbe.
A feladás után csomagodról a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon a csomagszám megadásával érdeklődhetsz.
A szállítási költség súlyonként változik:
Utánvètes:
0.1kg-2kg: 2.500Ft
2.1kg-5kg: 3.500Ft
5.1kg-10kg: 4.500Ft
10.1kg-15kg: 4.800Ft
15.1kg-20kg: 5.200Ft
20.1kg-30kg: 5.600Ft
30.1kg-39kg: 6.000Ft
Utánvét költség +300 Ft
Előre utalással:
0.1kg-2kg: 2.200Ft
2.1kg-5kg: 2.800Ft
5.1kg-10kg: 3.150Ft
10.1kg-15kg: 3.500Ft
15.1kg-20kg: 3.850Ft
20.1kg-30kg: 4.200Ft
30.1kg-39kg: 4.800Ft
Egy csomag maximális mérete nettó 39kg lehet, tehát az ezt meghaladó súlyú rendeléseket több csomagban tudjuk elküldeni.
Rendelési információ:
A Carpline24 Hungary minden beérkező megrendelést írásban visszaigazol. A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
A feldolgozást követő visszaigazolásban minden esetben jelezzük, hogy a megrendelt termékeket milyen határidőre tudjuk szállítani. Ha egy adott termék huzamosabb ideig nem elérhető (kifogyott, vagy megszűnt a forgalmazása) ebben az esetben a megrendelő elállhat a vásárlástól, vagy módosíthatja megrendelését.
A feltüntetett árak bruttó árak és Forintban értendők! A megrendelés elküldésével a hatályos jog szerint "távollévők között kötött szerződés" jön létre, amelynek nyelve magyar. Az ilyen szerződéseket a fogyasztók védelméről szóló 1997. május 20-i 97/7/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvnek való megfelelést szolgáló, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet szabályozza.
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kifejezetten elismeri, hogy megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után!
Megrendelésed a webáruházon kívül az alábbi, hagyományos formában is leadhatod:
Az info@carpline24hungary.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntetted a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az általad rendelt méretben, ízben, színben stb. nincs készleten). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést emailben visszaigazolunk. Fontos, hogy minden megrendelésnél ésvagy a regisztrációnál add meg a telefonszámodat, amin a kiszállítás előtt a futár el tud érni.
A rendelés elfogadása:
A rendelés leadásáról és beérkezéséről rendszerünk egy emlékeztető e-mailben tájékoztat. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon meg fog keresni. A rendelés feldolgozása után egy újabb, visszaigazoló üzenetet küldünk majd, ami részletesen tartalmazza a vásárolt tételeket és a szállítás várható időpontját.
Miután a csomagot átadtuk a futárnak, egy újabb emailben tájékoztatunk a csomagod pontos érkezésének időpontjáról.
Fizetési módok:
Utánvétel készpénzzel a futárnak.
Átutalás (A megrendelést követő visszaigazolásban egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk, melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatunk. )
Az elállás joga:
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha ezen három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor , a fogyasztó számára az elállásra nyitva 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:
1. Jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 06 30/660-5727 vagy e-mailben info@carpline24hungary.hu
2. Munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
3. Ön postai csomagként (nem portós) feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Carpline24 Hungary 8347 Ukk, Széchenyi utca 2.
4. Cégünk a csomag beérkezését követő 14 napon belül visszautalja a teljes vételárat.
A Carpline24 Hungary webáruház üzemeltetője:
Carpline24 Hungary
8347, Ukk. Széchenyi utca 2.
Telefon: 06 30/660-5727
Révész Adrián egyéni vállalkozó
Székhely: 8347,Ukk Széchenyi utca 2.
alapítva: 2014
Adószám: 58367630-1-39
Nyilvántartási szám: 56886289
Bank: OTP Bank
Számlaszám: 11748100-24897833-00000000
Tárhelyszolgáltató: Unas.hu